0

Zákaznícky servis

Zabezpečený kontakt s Gradinamax.sk

Vaša žiadosť dostane individuálne číslo a odpoveď. Spracovanie informácií a odpoveď na vašu správu potrvá do 48 hodín.

Aby sme mohli vašu sťažnosť alebo reklamáciu spracovať čo najrýchlejšie, odporúčame vyplniť všetky polia formulára. Na tento účel by ste mali:

Na základe obrázkov môžeme rozhodnúť o bezplatnej preprave.

Kontakt so zákazníckym servisom – jedná sa o najrýchlejší spôsob, ako kontaktovať našu spoločnosť. Vyzývame vás, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom formulára, pretože vďaka nemu môžeme poskytnúť rýchly servis a vyriešiť prípadné nedorozumenia.

  1. Zvoľte predmet.
  2. Vyplňte e-mailovú adresu, na ktorú vám odpovieme.
  3. Zadajte číslo objednávky.
  4. Opíšte problém, napr. uveďte čo najviac informácií o poškodených odrezkoch, cibuliach alebo odnožiach.
  5. Priložte fotografie rastliny s našimi štítkami potvrdzujúcimi nákup daného tovaru v našom obchode.
Pridať jeden alebo viac súborov
    mc visa dhl dpd 123kurier