0

Otázky a odpovede

Ako môžem resetovať heslo pre Moje konto?

Zabudli ste heslo? Žiadny problém! Pomocou týchto jednoduchých pokynov obnovíte svoje heslo za 2 minúty.

  1. V prihlasovacom okne v časti Moje konto kliknite na možnosť „Zabudli ste heslo?".
  2. Do prázdneho poľa zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii na stránke.
  3. Hotovo! Na vašu registrovanú e-mailovú adresu vám bude zaslaný e-mail s novým heslom.
Ako môžem upraviť svoju objednávku a vykonať v nej zmeny?

Ak chcete vykonať zmeny v objednávke, kontaktujte nás:

  1. Zavolajte nám na: (+421) 232-179-925
  2. Pošlite e-mail na adresu: office@gradinamax.sk.
  3. Kontaktujte zákaznícky servis: https://gradinamax.sk/support.
Je na zakúpený produkt záruka?

Áno, na naše produkty poskytujeme 30-dňová záručnú dobu.

Záručné podmienky si môžete prečítať tu.

Ako sa sadenica pripravuje na prepravu?

Pred prepravou sa koreňový systém rastlín riadne hydratuje. Ďalším krokom je umiestnenie koreňového systému do špeciálnej zmesi zeminy, rašeliny a hydrogélu a jeho zabalenie do fólie, čím sa vytvorí tzv. bal.

Viac informácií o príprave sadeníc na prepravu a balení rastlín nájdete tu.

Kde sa nachádzame?

Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz,  ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48

Do ktorých miest doručujeme naše produkty?

Zásielky doručujeme po celej krajine. Balíky posiela Packeta Home – kuriérska služba poľskej pošty.

Podrobné informácie o doručovaní môžete získať tu.

Ako zadať objednávku?

Spôsoby zadávania objednávok:

  1. Objednávky na telefónnom čísle: (+421) 232-179-925
  2. Internetové objednávky

Viac informácií o objednávaní v internetovom obchode Gradinamax nájdete na tomto odkaze

Nemôžem sa prihlásiť do Môjho konta, čo mám robiť?

Ak sa nemôžete prihlásiť do svojho konta, obnovte si heslo:

  • Kliknite na tlačidlo „Zabudli ste heslo?”.
  • Zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo „Odoslať”.
  • Na svoj e-mail dostanete správu s novým heslom, ktoré použite na prihlásenie do svojho konta.
Čo je to propagačný kód a ako ho získam?

Propagačný kód vás oprávňuje na jednorazovú zľavu na daný sortiment výrobkov. Dostanete ho, ak sa prihlásite na odber nášho informačného newslettera. Promo kód zahŕňa:

  • zľava na konkrétne výrobky;
  • doprava zadarmo;
  • darčeky z nášho obchodu;
  • zľava z hodnoty objednávky.

Každý propagačný kód má obmedzenú platnosť. Musíte ho použiť v určitom časovom období, potom vyprší.

Staňte sa zákazníkom nášho obchodu, získajte propagačné kódy a nakupujte produkty za atraktívne ceny, ušetrite a zbierajte vernostné body.

Čo je záložka „Moja záhrada”?

Páči sa vám produkt, ale nechcete si ho kúpiť hneď? Žiadny problém. Pridajte ho do „Moja záhrada”!

Vytvorili sme „Moja záhrada” alebo zoznam želaní, aby ste mali vždy prístup k produktom, o ktoré máte záujem. „Moja záhrada” je užitočná, ak ste si vybrali produkt, ale:

  • stále chcete premýšľať o jeho kúpe,
  • sezóna sa ešte nezačala,
  • momentálne ho nemáme na sklade,
  • chcete si ho kúpiť neskôr.
Čo je to používateľský účet a ako ho používať?

Používateľský účet je vaša súkromná zákaznícka zóna, v ktorej sú uložené informácie, ktoré vám uľahčia nakupovanie v našom internetovom obchode. Vytvorením používateľského konta môžete:

  • Sledovať históriu a stav vašich objednávok.
  • Skontrolovať stav bodov vo vernostnom programe.
  • Pridať svoje obľúbené produkty do záložky „Moja záhrada”.
  • Spravovať svoj odber noviniek.
Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Spôsoby platby:

  1. Dobierka, platba v hotovosti pri doručení balíka.
  2. Online prostredníctvom internetovej služby.

Viac informácií o spôsoboch platby nájdete tu

Aký je vek sadeníc?

Vek sadeníc závisí od druhu rastliny a ročného obdobia.

Podrobné informácie o veľkosti rastlín vám poskytneme telefonicky alebo e-mailom hneď, ako budú všetky sadenice na našom sklade.

mc visa dhl dpd 123kurier