Prijímanie objednávok
(+421) 232-179-925
Konzultačné oddelenie
(+421) 232-179-925
0

Ako urobiť objednávku

AKO UROBIŤ OBJEDNÁVKU

Obchod Home and Orchard Store prijíma online objednávky 24 hodín denne. Spracovanie objednávky sa začína nasledujúci pracovný deň po jej odoslaní. Objednávky sa spracúvajú a odosielajú podľa tabuľky dátumu odoslania každej kategórie.

Termíny prepravy

Na objednávku nemusíte čakať niekoľko týždňov alebo mesiacov, pretože objednávky zadané pred začiatkom sezóny a počas sezóny budú odoslané súčasne.

Produkt

Obdobie odoslania objednávky

 Semená

Celoročne

 Huby

Celoročne

 Sadenice jahôd

marec až november

 Zdravie ovocných sadov, hrozno, ovocné stromy
  Stĺpovité stromy, Ovocné kríky

marec až jún

august až november

 Sadenice ruží

marec až jún

august až november

 Okrasné rastliny

marec až november

 Kvetinové cibuľky Jeseň

august až november

 Kvetinové cibuľky Jar

marec až máj

 Výsev zemiakov

marec až máj


Uvedené termíny sa môžu zmeniť v závislosti od počasia.

Spracovanie objednávok prebieha od 9:00 do 16:00. Semená a mycélium sa odosielajú nasledujúci pracovný deň po podaní objednávky.

Objednávky na sezónny sortiment zadané počas sezóny sa spracúvajú nasledujúci pracovný deň.

Spôsoby zadávania objednávok:

  1. Telefonicky na telefónnom čísle: (+421) 232-179-925
  2. Internetová objednávka.

Objednávky na telefónnom čísle (+421) 232-179-925

  1. Objednávky na telefónnom čísle (+421) 232-179-925 sa prijímajú v pracovných dňoch od 9:00 do 19:00 (ak sa chcete spojiť s konzultantom, zvoľte predvoľbu „1”).
  2. Objednávku môžete zadať tak, že konzultantovi nadiktujete zoznam požadovaného tovaru a uvediete katalógové číslo výrobku alebo jeho názov.
  3. Pri zadávaní objednávky poskytnite konzultantovi údaje potrebné na odoslanie zásielky: meno, adresu, telefónne číslo.

Objednávky semien spracujeme ihneď po prijatí objednávky alebo vás informujeme o individuálnom termíne balenia a expedície. Sadenice a cibule sa odosielajú len v období vhodnom na ich výsadbu. Preprava rastlín závisí od poveternostných podmienok.

Deň pred odoslaním balíka vás budeme telefonicky kontaktovať a informovať vás o dátume doručenia.

AKO ZADAŤ OBJEDNÁVKU V OBCHODE GRADINAMAX.SK

Ak si chcete kúpiť vybrané druhy a odrody:

Do vyhľadávacieho poľa zadajte názov odrody a vyhľadajte.

Kliknite na „Katalóg produktov” a prejdite do vybranej kategórie.

Pomocou filtrov na ľavej strane môžete zúžiť kritériá vyhľadávania.

Na karte vybraného produktu kliknite na tlačidlo: DO KOŠÍKA.

Potom môžete stlačením tlačidla pridať ďalšie produkty: "CONTINUE SHOPPING" alebo prejdite k pokladni kliknutím na tlačidlo "MAKE ORDER".

Po pridaní všetkých produktov, o ktoré máte záujem, prejdite k pokladni kliknutím na tlačidlo „OBJEDNAŤ” alebo kliknutím na ikonu s nákupným košíkom a sumou v pravom hornom rohu stránky.

Skontrolujte zoznam pridaných produktov a pomocou tlačidiel + a - znížte alebo pridajte množstvo objednaných produktov.

Zadajte svoj propagačný kód (ak ho máte) do určeného poľa, kliknite na zelenú šípku, čím sa automaticky vypočíta suma vašej objednávky.

Kliknite na tlačidlo „OBJEDNÁVKA” a vyplňte formulár s osobnými a kontaktnými údajmi. Vyberte si spôsob platby (dobierka alebo platba cez Upay) a spôsob dopravy (Packeta Home).

Potom kliknite na tlačidlo „OBJEDNAŤ A ZAPLATIŤ”.

Keď si vyberiete online spôsob platby, systém vás automaticky presmeruje na webovú stránku Upay, kde môžete rýchlo a bezpečne zaplatiť pomocou svojho internetbankingu alebo platobnej karty.

Po podaní objednávky vám bude na vami zadanú e-mailovú adresu zaslané potvrdenie objednávky spolu s jej individuálnym číslom.

Ak potrebujete pomoc pri zadávaní objednávky, použite náš online chat. Je to najrýchlejší spôsob, ako sa spojiť s naším konzultantom.

„Moja záhrada” je katalóg produktov, ktoré vás zaujali.

„Moja záhrada” je veľmi užitočná, keď ste si vybrali produkt, ale:

  1. čakáte na povýšenie;
  2. dátum výsadby nie je správny;
  3. výrobok nie je momentálne k dispozícii;
  4. chcete objednávku zadať neskôr.

    Pridajte svoje obľúbené produkty do záložky „Moja záhrada” a nestrácajte čas ich ďalším hľadaním.

    Pridávajte články do časti „Môj poradca” a vytvorte si praktickú zbierku svojich obľúbených článkov.

Registrácia

Registráciou na našej stránke si vytvoríte klientske konto, prostredníctvom ktorého získate:

  • prístup do zákazníckej zóny, kde sú uložené vaše kontaktné údaje a história objednávok,
  • prístup do vernostného programu, ktorý vám umožní ušetriť ďalších 10 % z nákupu v našom internetovom obchode,
  • prístup k rozšíreným akciám a špeciálnym ponukám,
  • podpora nášho špecialistu, ktorý vám odpovie na vaše otázky týkajúce sa sortimentu alebo prevádzky webovej stránky.

Po registrácii bude na vami zadanú e-mailovú adresu odoslaná správa s odkazom na potvrdenie registrácie. Ak chcete dokončiť registráciu, kliknite na tento odkaz, nech môžete využívať všetky výhody zákazníckeho účtu v našom obchode. Kým sa registrácia nepotvrdí, prihlásenie nebude dostupné. Informácie o nepotvrdenom účte (registrácii) budú uložené v našej databáze po dobu siedemich dní, potom budú automaticky vymazané.

Ak chcete zmeniť alebo opraviť svoje údaje, môžete tak urobiť po prihlásení do zákazníckej zóny na karte „Môj účet”.

Stav objednávky

Pre vaše pohodlie sme vytvorili systém, ktorý spočíva v tom, že vás priebežne informujeme o jednotlivých fázach vašej objednávky (prijatie, realizácia, expedícia). Stav svojej objednávky si budete môcť kedykoľvek skontrolovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonického oznámenia (SMS).

Nová: Po odoslaní objednávky dostanete na svoju e-mailovú adresu potvrdenie objednávky s číslom objednávky. Ak takúto správu nedostanete, znamená to, že objednávka nebola zadaná správne alebo bola zadaná nesprávna e-mailová adresa. Objednávka sa potom prenesie do nášho skladu na vyzdvihnutie výrobku.

Odoslaná: Objednávka bola odoslaná kuriérovi. Dostanete upozornenie s číslom zásielky, aby ste ju mohli sledovať.

Zrušená: Vaša objednávka môže byť zrušená, ak sme nedostali údaje potrebné na spracovanie objednávky a odoslanie balíka. V takom prípade vás budú kontaktovať naši konzultanti, aby vám vysvetlili túto situáciu. Ak došlo k nejakému omylu, vaša objednávka bude obnovená a spracovaná.

Doručené: Vaša objednávka bola zaplatená a odoslaná. Keď bude vaša objednávka na ceste, dostanete e-mail . Odosielanie objednávok sa uskutočňuje postupne.

  1. Balík je vyzdvihnutý z nášho skladu prepravnou spoločnosťou.
  2. Zásielka sa doručí do triediaceho centra, odkiaľ sa prepraví do najbližšej pobočky adresáta.
  3. Balík sa odovzdá kuriérovi, ktorý ho doručí adresátovi.

 Máte nejaké otázky?

Konzultačné oddelenie: (+421) 232-179-925

 (v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00)

Služba podpory: (+421) 232-179-925

Žiadosti e-mailom: office@gradinamax.sk

Gradinamax používa súbory cookies na zlepšenie vášho zážitku z nakupovania na našej webovej stránke. Ak budete pokračovať v používaní našich služieb, budeme predpokladať, že súhlasíte s používaním súborov cookies.