Pred odoslaním sú sadenice, semená, cibule a odnože dvakrát skontrolované našimi odborníkmi. Nezabúdajte však, že ide o živé rastliny a cestovanie nie je ich prirodzeným prostredím. Každá rastlina môže na podmienky prepravy reagovať inak, dokonca môže aj uschnúť. To isté sa deje aj v prípade nesprávnej výsadby. Ak ste dostali uschnutú rastlinu, kontaktujte nás. Garantujeme bezplatnú výmenu!
Do 90 dní môžete kontaktovať naše servisné oddelenie a vymeniť si rastlinu. Dôrazne vás žiadame, aby ste túto lehotu dodržali, inak vaša žiadosť nebude spracovaná.
Do štyroch dní vás budeme informovať o našom rozhodnutí o výmene rastliny. V rámci tejto lehoty tím spracuje sťažnosť a rozhodne o bezplatnom doručení tovaru.
V prípade úspešnej reklamácie náklady na dopravu hradí naša spoločnosť. Dostanete od nás novú rastlinu bez akýchkoľvek ďalších nákladov. Okrem toho od vás neočakávame vrátenie tovaru! Reklamácia sa zakladá na fotografiách poškodených odrezkov s našou etiketou/záhradníckou visačkou.
Upozorňujeme, že nezodpovedáme za nepriaznivé poveternostné podmienky, ako je mráz, krupobitie, dážď alebo sucho.
Nedodržanie pravidiel výsadby sadeníc ovplyvní správny vývoj rastliny. Pred nákupom venujte pozornosť vlastnostiam produktu.
Ak však chcete vrátiť peniaze, pošlite rastlinu späť na našu adresu, priložte kópiu faktúry a písomné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy na diaľku. Vyhlásenie by malo obsahovať:
Gradinamax Oksana Wieckowicz
Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100
NIP: 927-185-49-48
REGON: 521511993
Po prijatí balíka náš tím posúdi stav sadeníc a v prípade oprávnenej reklamácie budú peniaze prevedené na účet kupujúceho do štrnástich pracovných dní od prijatia kladného rozhodnutia o vrátení.
Máte nejaké otázky?
Žiadosti e-mailom: office@gradinamax.sk